Statuspage
Håll kunder och anställda informerade vid driftstopp
Det främsta verktyget för status och incident-kommunkation. Hantera driftstopp på ett effektivt sätt.
- Förhindra en flod av supportmejl vid driftstopp, med information på statuspage
- Ditt team kan fokusera på att fixa problemet
- En kommunikationskanal som fungerar när ditt system är nere – Statuspage körs utanför din infrastruktur med inbyggd redundans på alla nivåer i stacken.
Bygg förtroende med transparens
- Etablera en single source of truth för incident-kommunikation
- Låt användare prenumerera på alla eller utvalda driftstoppsvarningar via mejl eller SMS
- Publisera KPIer som drifttid och svarstid för de viktigaste komponenterna i din service
- Visa status för tredjeparts-komponenter som Stripe, Mailgun och PagerDuty
Incident-kommunikation så som du vill ha det
- Använd incident-mallar för ett konsistent språk i din incident-kommunikation
- Anpassa utseendet med din logo, CSS och HTML
- Single sign-on för ditt företag, med hjälp av SAML
- Skapa ett arbetsflöde för incident-kommunikation genom att integrera med dina verktyg för monitorering, notifiering och chatt.
Snabba fakta om Statuspage:
- Håll användarna informerade vid driftstopp
- Statuspage är tillgänglig när ditt system är nere
- Bygg tillit med transparens
- Prenumerera på notifieringar
- Anpassa din incident-kommunikation
Annan Atlassian-mjukvara relaterad till Statuspage

Planera, följ upp och releasa programvara i världsklass.
Läs mer

Användarvänlig och kraftfull programvara som underlättar support-hanteringen. Läs mer

Projekt- och ärendehanteringssystem för HR, marketing och liknande business teams. Läs mer

Programvara för samarbete som ändrar hur team arbetar.
Läs mer
Sellegi – din Atlassianpartner i södra Sverige
