Statuspage

Håll kunder och anställda informerade vid driftstopp

Det främsta verktyget för status och incident-kommunkation

Hantera driftstopp på ett effektivt sätt

  • Förhindra en flod av supportmejl vid driftstopp, med information på statuspage
  • Ditt team kan fokusera på att fixa problemet
  • En kommunikationskanal som fungerar när ditt system är nere – Statuspage körs utanför din infrastruktur med inbyggd redundans på alla nivåer i stacken.

Bygg förtroende med transparens

  • Etablera en single source of truth för incident-kommunikation
  • Låt användare prenumerera på alla eller utvalda driftstoppsvarningar via mejl eller SMS
  • Publisera KPIer som drifttid och svarstid för de viktigaste komponenterna i din service
  • Visa status för tredjeparts-komponenter som Stripe, Mailgun och PagerDuty

Incident-kommunikation så som du vill ha det

  • Använd incident-mallar för ett konsistent språk i din incident-kommunikation
  • Anpassa utseendet med din logo, CSS och HTML
  • Single sign-on för ditt företag, med hjälp av SAML
  • Skapa ett arbetsflöde för incident-kommunikation genom att integrera med dina verktyg för monitorering, notifiering och chatt.

Snabba fakta om Statuspage:

  • Håll användarna informerade vid driftstopp
  • Statuspage är tillgänglig när ditt system är nere
  • Bygg tillit med transparens
  • Prenumerera på notifieringar
  • Anpassa din incident-kommunikation

Annan relaterad programvara från Atlassian:

  • Jira Software – Planera, följ upp och releasa mjukvara i världsklass
  • Jira Service Desk – Användarvänlig och kraftfull programvara som underlättar support-hanteringen
  • Jira Core – Projekt- och ärendehanteringssystem för HR, marketing och liknande business teams
  • Confluence – Programvara för samarbete som ändrar hur team arbetar

Sellegi – din Atlassian partner i södra Sverige (Malmö).

Atlassian Partner

Vill du ha en demo av Statuspage, eller vill du bara diskutera dina Statuspage-behov och utmaningar? Använd kontaktformuläret nedan!